Smart Creation
Smart Creation
piłkarski RTM
27.6.2018

Jak reagować na porażkę czyli piłkarski RTM

Z okazji występu Polski na tegorocznych Mistrzostwach Świata wiele marek z chęcią zaangażowało się marketingowo w piłkarskie tematy. Wygrane mecze oczywiście stanowią łakomy kąsek i okazję do świetnej reklamy, ale kto by pomyślał, że porażki również. 😉 Tymczasem w mediach społecznościowych mogliśmy zobaczyć, że marki stanęły na wysokości zadania i zaprezentowały prawdziwie mistrzowski piłkarski RTM.

 

Żywiec

Żywiec pozostał wierny swojej stylistyce i postawił na proste, ale wiele mówiące hasło.

piłkarski RTM

 

Netflix

Polska strona Netflixa wybrała krótki przekaz, który nawiązuje do jednego z najpopularniejszych seriali w nowej ofercie platformy.

 

Radio Andrychów

Radio Andrychów podeszło do tematu pozytywnie…

 

STEYR Traktory

… ale marka STEYR już nie była tak wyrozumiała dla polskiej reprezentacji.

 

KFC

Dla KFC odpadnięcie z Mundialu było tak rozczarowujące jak dobrnięcie do końca ich słynnego kubełka.

 

Muzeum Narodowe w Warszawie

Piłkarskiego komentarza nie odpuściło sobie nawet Muzeum Narodowe. I ma całkowitą rację – obraz mówi więcej niż tysiąc słów.

 

Psie Sucharki

A Psie Sucharki chyba ogólnie nie wydają się fanami piłki nożnej. 😉

 

A który piłkarski RTM podbił Wasze serca?